Miért? Why? Por Que? Zašto? Зачем? 왜? he aha?

 Azt kérdezed mi ez a blog? Igen, már ketten vagyunk. Én is ezt kérdezem magamtól. De előtte bemutatkoznék. Milán vagyok. 21 éves. Még csak 21 éves de komoly problémákkal.

Komoly problémákkal amikről soha nem tudtam beszélni. Mind tabuk. Mert igen, ha még nem jöttél volna rá a társadalmunkat rengeteg tabu terheli. Olyan problémák amelyeket könnyű lenne orvosolni ha kimondanánk őket. De nem tesszük. Ezért adtam a címet. 

Sokszor tettem fel a kérdést magamnak. 

👉Miért?

👉Miért könnyebb a szőnyeg alá söpörni dolgokat? 

👉Miért könnyebb elítélni az öngyilkosságra készülő személyt mint megállítani?

👉Miért könnyebb belerúgni a Földön fekvő alkoholistába mint felsegíteni?

👉Miért teszünk megjegyzéseket azonnal egy kövér vagy egy sovány emberre anélkül, hogy belegondolnánk talán súlyos problémái vannak az étkezéssel?

Ez csak néhány az én miértjeim közül. De szerintem nektek is vannak. Sok kérdés, válaszok nélkül, egy olyan világból amit nem értetek. De beavatlak. Mindent elmondok. Elmondom, hogy éheztettem magamat, hogy zabáltam, hogy vágtam fel az ereimet, hogy lett függőségem fiatalon az alkohol. 

Igen, kirakom nektek a beleimet az asztalra. De ha időben észreveszitek, hogy baj van és nem söpritek be a szőnyeg alá megelőzhettek bármilyen problémát. Bármilyet. Legyetek okosak. Okosabb mint amilyen én voltam.

Merjetek segítséget kérni. Merjetek segíteni!

Gondolkodjatok. Mert amíg gondolkodtok addig vagytok.

"Gondolkodom tehát vagyok" - René Descartes


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Apám szeretete

A semmit mondás értéke

Boldog napok