Boldog napok

 


Vannak napok amiket kijelölök magamnak, hogy boldognak kell lenni. Ilyen nap a mai nap is. 02.11 - péntek. A mai nap olyan mintha elutaztam volna a szeretet és béke szigetére. Persze, vannak nehézségek, megbüntettek a metrón, pedig nem is szoktam bliccelni, de a jegyellenőr néninek nemes egyszerűséggel nem tetszett, hogy nem érvényesítettem a jegyemet és 8 ezer forintom bánta.


Kiadót keresek a könyvemnek ami frusztráltsággal tölt el és ma jelentettem be a szüleimnek, hogy jelentkezek egy új egyetemre és vége valahára elkezdem követni az álmaimat. Lehet frusztrálnak dolgok, de nincs holnap. Ma nincs semmi a holnapi nap meg az azutáni idők aggodalmaiból. Ma csak ma van és egy pohár bor és egy szelet tripla csokis torta mellett csak kiélvezem. Kiélvezem a pillanatot. Úgyis lesz még bőven amikor majd stresszelhetek.


Napok amikor majd kövérnek és hájasnak látom magamat, amikor megint megbüntet valami csicska ellenőr és amikor nem 82 kg-ot mutat a mérleg reggel. De ma nem érzem, hogy meg kellene hashajtóznom magamat vagy, hogy be kellene vonulnom a mellékhelységbe, hogy kihányjam az összes ételt amit ma magamhoz vettem. Nem!


A mai nap boldog nap. Béke van a lelkemben, testemben és csak úgy élvezem. Mert hálás vagyok és szerencsés. Vannak barátaim, egy csodás testvérem és nem kell naphosszat éhbérért egy ghánai kávémezőn robotolnom. Foglalkozhatok azzal ki akarok lenni és ki leszek. Még a lelki problémáim ellenére is. Ma az vagyok aki vagyok, holnap pedig lehet teljesen más leszek. De ez a szépsége. A mai nap pedig nem akarok alkalmazkodni. Ő alkalmazkodik hozzám. 


Bevertem egy tányér rakott krumplit és nagyon finom volt. Már régen kívántam. Nincs ma evészavar vagy szomorú zene. De van boldogság és egyetértés. Ábrándok a jövőről és kedvesség, szerénység. Ez pedig vak, talán sok esetben földön túli ambícióval párosul. 


Mindegy mi van gyerekek, meg tudjátok oldani. Meg tudom én is, és ti is!

Legyen olyan nap amikor nincs önbántalmazás,

evészavar, öngyilkosság stb.

Legyen egyszerűen csak, egy boldog nap!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Apám szeretete

A semmit mondás értéke