Verseim - kis ízelítő

 


Mindig is érdekelt az irodalom. 

De tényleg.

Kikapcsolódásként, mivel amúgy is szeretek írni és információt megosztani gyakran írok verseket. 

Itt az én biztos kis páholyomban fogom megosztani őket veletek. A legtöbb természetesen borús és depresszív (mily meglepő), de majd szeretnék vidámabbakat is alkotni:DD

Egyenlőre fogadjátok szeretettel az elsőt amelyet a bipoláris hangulatom egyik nagyon mélypontján írtam:

Teljesen egyedül, mint a csillagok:

Egyedül vagyok, teljesen egyedül.

Egyedül mint a csillagok.

Próbálok nap-nap után fényt adni

Magamba a hitet s reményt táplálni,

De nem egyszerű feladat,

Hisz lelkem már rég a mentális betegség rabja.

 

Saját gazdáját támadja,

Nap-nap után egyre nehezebb,

Néha úgy érzem széttépi fejemet,

Közben egyedül vagyok, teljesen egyedül

Mint a csillagok, amikre felnézünk.

 

De talán még ők is reménytelibbek nálam,

Hisz a kishitűség angyala kibérelte vállamat.

Közben egyedül vagyok, teljesen egyedül.

Egyedül mint a csillagok.

Egyedül keltem életre, hogy fényt adjak,

Egyedül adom át magam a pusztulásnak.

 

Egyedül vagyok, teljesen egyedül.

Mint egy magányos sárga óriás,

Egyedül hívott életre az univerzum,

Egyedül is fog eltörölni.

S közben legnagyobb álmom beteljesül-e,

Hogy nyomot hagyjak térben és időben.

Azt hiszem csakis az idő kérdése.


- Varga Milán 2k21

Update: Hamarosan jön az első komolyabb tabu téma amely az alkoholizmus lesz. Fogunk statisztikázni és persze jön majd olyan illető története is aki alkoholproblémákkal küzdött de sikeresen túl jutott rajta! :) 

Mert sikerülhet, bárkinek. És azt hiszem ez a fontos.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Apám szeretete

A semmit mondás értéke

Boldog napok