Nincs

 

Torz tükörkép:

Nincsen másom, csak egy torz tükörkép.

Mindenkit untat amit mondok, így van ez rendjén.

De azért harcolok, hogy ne legyek kövér

De a zabálás mindig eltelít.

 

Torz tükörkép vagyok én,

Egy undorító lenyomat,

Mocskos és nyomorult fekália

Ki sokáig éheztette magát, majd örök időkre egyedül maradt.

 

Közben, tudjuk az egész világ elég torz,

Undorító és lohasztó, olyan mint amilyen én is vagyok.

Nem tudok már szeretni, talán soha nem is tudtam,

Csak próbálkoztam és a végén mindig másokat bántottam.

Tudom, hogy a tükröm torz, mindig mást mutat.

Van, hogy azt mutatja, figyelj, vannak akik szeretnek

De torz tükörkép ez tudom,

Mind csak nevettek.

 

Kiáltok a torz tükörbe, de válasz nem jön.

Nem kiált rám vissza senki, még az üresség is kerül.

Lesz-e olyan nap, hogy ne legyek egyedül?

Kizárt, a harang már nem csendül.

 

Torz tükör az egész világ,

Mi változtattuk kegyetlenné és barbárrá.

Tudom, tudom unalmas is vagyok,

Buta, csúnya, kicsit sem szórakoztató.

 

Torz tükör minden ellenségünk,

Utáljuk őket ahogyan csak tehetjük,

De akárhányan is vannak a közös egy bennük,

Azt mutatják amik mi magunk vagyunk.


- Varga Milán 2k22

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Apám szeretete

A semmit mondás értéke

Boldog napok